Volem més ballades a la plaça de Son Ferriol!

Quin goig de ballar còmodes i amples amb sa gentada que hi havia, fins i tot hi cabien cadires!! Impresionant s’ambient. Una plaça carregada de bona gent que enyorava: la sorpresa del meu amic Ben amat;  en Biel de s’alqueria; jovent de totes bandes, fins i tot de per Catalunya;  de s’escola de ball de bot des Pont d’Inca, ninets que ho feien rebé a sa bullanguera (malgrat sortissen sempre just quan sa nostra rossa acabava d’entrar a sa rotlana). Espectacular. Encara així m’ha  faltat gent de llevant… però sinó hagués estat perfecte i la perfecció no existeix. M’ho he passat pipa. Així dóna gust anar a ballar. És cert que  només el fet d’anar a ballar a plaça agrada, però la companyia fa molt. Jo feia un parell de ballades que no tenia ballera, me cansava aviat i m’aturava a moltes cançons i és que em faltava això, molta de sa gent que avui m’he trobat. Crec que en podem presumir d’aquest gran fet social popular que mantenint la tradició és tan viu i actual.
Vull més ballades com aquesta, amb una bona plaça plena i bona música (un poquet més fluixa no estaria de demés! Tornarem sords!)

A dormir i a reposar ses cametes que demà en torna haver de ball.

Fins aviat amics!

Anuncis

About madollucia

Som una jove balladora de ciutat. A aquesta plana escric una opinió molt personal sobre articles sobre les ballades, mostres i altres festes de la nostra cultura popular. Mostra totes les entrades de madollucia

2 responses to “Volem més ballades a la plaça de Son Ferriol!

  • Silvia

    Com a ferriolera no puc estar més d’acord amb tot el que es diu! Jo hi vaig anar sense ganes de ballar però al final… m’hi entraren ganes. I com a mestra de ball de bot és un orgull veure com aquestes generacions menudes (5 anyets) són capaç de sortir a una bulla, tot i que crec que molta gent no pensa el mateix i considera la bulla un ball per lluir-se. Per favor, si estiam el ball de bot deixem sortir a aquestes noves generacions surtin i que no comencis des de ben petites (com ja és el cas) a collir ràbia a certes persones que no ho poden sofrir. HO HAVIA DE DIR!

    Silvia Escudero (perquè no me vull amagar del que pens!)

  • joanbenamat

    Ostres, tot i que no vaig poder quedar a la bulla, ma mare el primer que em va dir quan va tornar de la ballada precisament és que va quedar encisada i sorpresa amb els menuts que hi sortiren! Devien fer goig de bon de ver! 🙂

Deixa un comentari

