Sa fira? molt bé!

Tots els balladors ja sabem la bona qualitat que té la pista des Parc de Felanitx per ballar.

En cabem un xinxer, estam amples i hi ha un ciment polit digne de pista de ball professional. Sa veritat es que va ser genial com cada any. Sonà el grup novell de Pinyol Vermell, els artanencs d'esclafits i castanyetes i els joves d'Abeniara. Els felanitxers varen estrenar una jota de matances que descriu que es fa un bon dia de fer sobrassades. A més, per primera vegada, varem veure de ben a prop al percusionista del grup que sol estar darrera i amagat. Donava goig sentir aquelles veus de pagès!

 

From Ballada, Pebre Bord

I vos he de dir que d'aquests joves me n'han dita una de molt bona! Però… ja vos ho diré més endavant, mem si a mi, el fet de deixar-vos amb la intriga, em funciona tan bé com als “culebrons”, hehe.

Per afegir un punt més personal  a l'article, vaig estar molt contenta de retrobar-me i rebentar-me amb els altres balladors que feia molta estona que no veia. Quin gust fa poder ballar a ple! Vaig gaudir com mai. Imaginau-vos si era greu que en tot s'estiu no havia sentit als meus estimats felanitxers… Ja en devia de tenir ganes ja! Recorantes si me vaig esclatar a botar. 

Fins sa propera! Que esper sigui ben aviat!

Anuncis

About madollucia

Som una jove balladora de ciutat. A aquesta plana escric una opinió molt personal sobre articles sobre les ballades, mostres i altres festes de la nostra cultura popular. Mostra totes les entrades de madollucia

2 responses to “Sa fira? molt bé!

  • Víctor

    Sí Madò, allò més que una plaça era una pista de ball gegantina! De grossa que era, feia parèixer que hi havia pocs balladors, però ni de broma: n’hi havia un bon caramull i a més s’hi podia ballar ben ample, una monada!
    Tot i que vaig haver de partir, m’ho vaig passar mel, el grup Esclafits i Castanyetes m’encanta, pel seu bon gust, les seves peces i les veus tan ben treballades que tenen. Als joves de Campos encara els falta un poc de rodatge, i d’Abeniara gairebé no en vaig poder escoltar res 😦 un altre pic haurà de ser!

  • Toni

    Madò i Víctor, moltes gràcies pels vostres comentaris.
    S’ha de dir, madò, que goig goig, no en devia fer masa amb les desafinades que vaig fotre, jejeje, lo meu son els tambors, ja ho saps…
    Víctor, a veure si t’arribo a coneixer que madò sempre t’anomena, jejejeje.
    Pròximament vos anunciarem noves ballades…

Deixa un comentari

