Torna Al-Mayurqa amb el CD i DVD Al-Mayurqa Clàssic

Emocionant notícia és la que ens arriba de les mans d'Al-Mayurqa. Després de gairebé mig any de silenci, i a dos anys d'aquell dia en què Toni Roig ens va deixar, torna al teatre principal l'obra Al-Mayurqa Clàssic que el propi Toni Roig va composar sense que pugués arribar-la a veure florir en un escenari. Dita actuació, es farà a més amb motiu de la presentació d'un treball video-discogràfic sota el mateix nom: Al Mayurqa Clàssic.

Com el propi títol indica, és una obra on Al-Mayurqa es fon en la música clàssica, pensada per a actuar amb una orquestra. Concretament serà l'orquestra Ars Musicae qui l'interpretarà en directe sota la direcció de Miquel Brunet el proper 30 de setembre al Teatre Principal juntament amb els membres d'Al-Mayurqa. És la mateixa orquestra que ha participat en aquest nou treball del grup que integrava Toni Roig.

És tota una alegria poder veure de nou Al-Mayurqa damunt d'un escenari, i també el fet de seguir fent feina i treure a la llum aquest nou treball discogràfic. Tot un nou homenatge, més que merescut, a Toni Roig. Qui sap si qualque dia els tornarem a veure actuant a les places… Sens dubte ens donarien una alegria a molts balladors i am

Anuncis

About madollucia

Som una jove balladora de ciutat. A aquesta plana escric una opinió molt personal sobre articles sobre les ballades, mostres i altres festes de la nostra cultura popular. Mostra totes les entrades de madollucia

6 responses to “Torna Al-Mayurqa amb el CD i DVD Al-Mayurqa Clàssic

  • Andoni

    Ostres és genial! No m’ho pens perdre de cap de ses maneres eh, ja començava a pensar que no els tornaria a veure tocar! Visca Al Mayurqa i visca la terra lliure //*//

  • Víctor

    Madò, quan m’ho heu dit he quedat astorat d’alegria, aquesta vegada no m’ho pens perdre, que ja m’han dit que és una autèntica passada!!

  • Mongetes

    Que grans Al Mayurqa!

  • JAvi

    Fantàstica notícia!!!!!

  • Vela

    Des de fa ben poca estona torno a estar connectada a la xarxa. Començo a mirar blocs i… Em trobo amb la notícia del retorn d’Al-mayurqa… La meva nova vida a Ciutadella no podia començar millor! No exagero gens: gairebé se m’han escapat les llàgrimes d’emoció.
    No podré ser al concert, però em compraré el DVD tan aviat com em sigui possible.

  • Miquel

    Jo vaig anar a la presentació que va fer Al Mayuka al conservatori i vos puc dir que es una passada, recomanable a tot-hom i vos agradarà la mescla entre la música clàssica i el folk d’Al Mayurka. L’entrada es gratuïta i es donen a les taquilles del teatre principal el mateix dia 30 (acab de telefonar al Teatre). Salutacions a tots i allà ens veurem.

Deixa un comentari

