Aires des pla de na Tesa!

Jo que pensava que aqueix nom estava posat perquè això d'aires és molt comú a les agrupacions de ball, però no, és que sempre que anam al Pla fa aire!

Quin oratget més bo! Quasi ni suarem. Ara, els sonadors estaven enravenats de fred!

Primer sonar tracalada. Cal destacar el bolero per un il·lús, dedicat a el nostre estimat Toni Roig. També sonaren un altre bolero que no sé si és molt nou però almanco no està enregistrat. Vaig trobar que no tenia les voltes marcades ja que ningú les encertava, hagués estat un detall que haguessin avisat. M'agraden molt es arranjaments d'aquest grup i els nous instruments com el xilòfon, però els seus fandangos, que són molt macos musicalment, m'agrada moltíssim el fandango de mitjanit, per ballar… semblen jotes ja que són molt ràpids. També voldria destacar les lletres de les peces pròpies.

Segueixo amb la meva teoria dels braços amunt dels ciutadans i voltants. La plaça és grossa, però si hi afegim tres fileres de cadires a cada costat, s'encoeix, i amb la quantitat de balladors que hi havia, jo en vaig contar un centenar… com voleu que balleu? Em vaig cansar de rebre i esquivar colzades! Ara enteneu perquè els panets hem de ballar amb els braços ben estirats?

Quart Creixent va sonar genial, com sempre. Per sort tenguérem més lloc perquè alguns balladors ja es retiraren. Però encara així la plaça era plena. Férem una mica més tard de mitja nit. Vaig acabar ben cansadeta, però he de reposar forces per demà i diumenge.

I avui mostra de roba. Uf! Vaja mes d'agost! No sé si tenc ganes de tornar a la rutina…

Fins aviat!

Anuncis

About madollucia

Som una jove balladora de ciutat. A aquesta plana escric una opinió molt personal sobre articles sobre les ballades, mostres i altres festes de la nostra cultura popular. Mostra totes les entrades de madollucia

Deixa un comentari

