Reflexions universitàries

Per un dia que fan un concert decent a la uib (bé crec que és l'únic que fan) no estava ni mig ple. A veure si m'enteneu, a mi els llocs amb molta gent m'angoixen molt i al campus es podia passejar ben tranquil·lament. Només hi vaig estar una estona, primer amb els castellers i després al concert de rock català. Vaig trobar bastant encertada la idea de dur el rock català al Guillem cifre i així moure la gent del Ramon Llull. Trop que és una llàstima que els universitaris no aprofitassin per quedar-s'hi una estona, jo hi vaig pujar aposta per "desestressar-me i "lo" bé que em va anar! Però això em fa plantejar, quin tipus d'alumne universitari tenim actualment? tendrà part de culpa els plans d'estudis? Com és que una carrera com la de mestre a Finlandia són 7 anys i aquí només tres? Curiós més sinó.
<

Anuncis

About madollucia

Som una jove balladora de ciutat. A aquesta plana escric una opinió molt personal sobre articles sobre les ballades, mostres i altres festes de la nostra cultura popular. Mostra totes les entrades de madollucia

Deixa un comentari

