Sentiments

Avui m’he aixecat prest i m’he posat a escoltar un CD de música que m’agrada molt, justament la lletra d’una cançó ha descrit completament tal i com em sent avui. Gràcies Marta…

 

Moments

Què me passa, temps de bogeria
Que sa vida me passa i me passa, i no sé
Que puc fer, de sa meva apatia,
Jo me cerc i no me trot.

Sé que he de passar,
Per aquest moment
Que m’engronsa.

He intentat, fer un llarg viatge
I de tan i tan llarg, m’he tornat despistar;
No he pensat, a mirar-me a mi un moment
I me costa tant tornar.

Sé que he de passar,
per aquest moment…

Sortiré a disfrutar,
Agafaré ses penes,
Se n’aniran volant,
Ja no tornaran.
No crec que ningú digui que no té moments,
De vida així.

M’he cansat,
D’aquest comportament,
Vull tornar a sentir-me estimada,
I sortir
D’aquest inacabable pou.

 </

Anuncis

About madollucia

Som una jove balladora de ciutat. A aquesta plana escric una opinió molt personal sobre articles sobre les ballades, mostres i altres festes de la nostra cultura popular. Mostra totes les entrades de madollucia

2 responses to “Sentiments

  • * ¤~ mar ~¤ *

    preciosa cançó… crec que tothom te aquest moment…
    m’agrada aquest bloc, esper que hi hagi fotos de la ballada a sa faixina de dissabte, que hi havia tramudana i balladors de lluc.
    adéu! salut!

  • laura

    Sempre tendré sa bellesa
    de ses meves mans intactes,
    sempre tendré sa duresa
    des meu cor com una pedra,
    sempre seré transparent
    com un tel de ceba
    a sa teva mirada infinita,
    as teu castigar de princesa
    Sempre cauré com un àngel
    dins es meu paracaigudes
    i aniré fins a sa Lluna
    dins es teu parapujades.
    Dins el cel que s’ajunta amb la mar
    ses caderneres han de volar.
    Dins ses alzines i dins es pinars
    ses estrangeres mengen gelat.
    Dins el cel no és per falta d’espai
    que jo no hi visqui com un animal.
    Dins ses alzines i dins es pinars
    es pterodàctils són es meus germans.
    Sempre seré transparent
    més que un tel de ceba
    a sa teva mirada incisiva
    en es teu mossegar d’espardenya.

Deixa un comentari

