Sa Coma

Qualcú hi va anar? Era

enfora i tenia febre, no hi vaig poder anar. Que em contau d’aquesta

ballada? 

</h

Anuncis

About madollucia

Som una jove balladora de ciutat. A aquesta plana escric una opinió molt personal sobre articles sobre les ballades, mostres i altres festes de la nostra cultura popular. Mostra totes les entrades de madollucia

2 responses to “Sa Coma

  • xisco

    Jo no hi vaig poder anar,sé de gent que hi va anar i que va estar bé, tampoc sé molt…, hi havia sonadors de jotes i mateixes i tramudança…. així com toca en es lloc on se feïa…. que feriem sense cap cosa purament que mos identifiqui com a mallorquins al 100%… ses mateixes són ses flors vives que pereixen en es temps i no és mal manetgen… a la llarga tothom hauria d’aprendre-les ballar…. fa enveja veure es nostres majors que s’embalen en ses mateixes.. pareix que tornen joves de cop.. weno…. a l’espera d’una altra ballada per comentar o per comentar ballant….

  • laureta

    jo tenia ballera i hi vaig anar, i eu vaig trobar enforíssim!!! varem haver de fer mil voltes x allà x trobar-ho, i no hi havia manera de veure es caprabo (tothom mos deia q estava darrera caprabo i miró) xo no veim res. Quan a la fí varem arribar ja havia tocat es primer grup, i ja es preparava tramudança. Jo me pensava casi no hi hauria ningú xo al final hi va haver genteta.

Deixa un comentari

