Veniu a la meva barriada?

Sí, avui, diumenge dia 6, hi ha ballada a Son Espanyolet en motiu de les festes en honor a San Gaieta i l’Assumpció, patrons del barri. Hi sonarà el grup es Jonc de Sencelles, és a les 21,30h al pati de la parroquial de l’Assumpció. Si no hi sabeu anar és una travessia del carrer Industria, passat el carrer Joan Crespí anant cap a la avinguda de San Ferran. Sereu benvinguts!

Ah! I abans a les terrasses de Porto Pi centre hi sonarà el grup Alfabaguera (sinó vaig errada) i comença a les 19,30h. També hi seré.

Que, ens veurem? Vos esper!

Anuncis

About madollucia

Som una jove balladora de ciutat. A aquesta plana escric una opinió molt personal sobre articles sobre les ballades, mostres i altres festes de la nostra cultura popular. Mostra totes les entrades de madollucia

One response to “Veniu a la meva barriada?

  • Madò llúcia

    Uei, com anam?

    Ahir a Porto Pí m’ho vaig passar molt bé, millor que a “ca meva”. El grup Alfabaguera ja el coneixia d’haver ballat amb ell a mostres (de fet dijous hi he d’anar a ballar amb ells) i sa veritat haurien d’assajar una miqueta més i canviar l’equip de música, ja que sonava com un disc de vinil. A la parròquia de l’assumpció se ens va quedar petit el pati i no hi vaig ballar gens a gust. Hi havia molt de nins que aprenien ficant-se als corros fent el burot. Jo que n’he ensenyat em pareix molt bé que la gent tengui ganes d’aprendre però per pegar sempentes, tropitjar i fer el borino, que se’n vagin a ca seva. Bé, i la gent que va anar a Puigpunyent, que, ens ho conta com va anar?

Deixa un comentari

